Recenze | Bio Jojobový olej | Hydrofilní odličovací olej | Saloos

Krásné pondělí vám všem,
doufám, že jste do nového týdne vykročili pravou nohou. Já snad ano a tak tady dnes mám pro vás recenzi na dva přírodní olejíčky od české značky Saloos.



Saloos znám už delší dobu, jejich výrobky se u nás doma točily vždy - balzám na rty, nehtový a nosní balzám, aroma roll-on sladké spaní nebo antistres, vždycky se u nás nějaký našel.

Jako první vám představím hydrofilní odličovací olej s vůní granátového jablka. Když jsem se začala zajímat o ekologičtější způsob života a tím i o přírodní kosmetiku, padla na Saloos, co se odličování týče, jasná volba. Levné, voňavé, ve skle balené. A po vypotřebování celé lahvičky můžu říct skvělé.



Olejíček vůbec nepálí v očích, není na kůži agresivní a nerozmazává makeup po obličeji. Odlíčí rychle a dobře všechno. Jmenuji ho na svatý grál a nejlepší přípravek, který jsem na odličování kdy vyzkoušela.



Aplikace je jednoduchá a není třeba se jí bát - tamponek navhlčíte obyčejnou vodou a pak přidáte pár kapek oleje. Vytvořená emulze krásně odličuje.



Koupila jsem ho v DM za 97Kč. Parádní kup!

Dále tady mám Bio Jojobový olej, který jsem si koupila na vlasy, ale nyní ho využívám i na pleť. Olejíček je opravdu dobrý na vrásky a péči o zralou pleť - používá ho i mamka a je to opravdu vidět. Pleť hezky vyhladí, zklidní a zanechá hebkou. Totéž o vlasech - po aplikaci jsou nádherně hebké, vyživené a pružné, zkrátka už na první pohled opravdu zdravé vlasy.



Jak ho aplikuji na vlasy?
Nejdříve si umyju vlasy obyčejnou vodou a poté olejíček vmasíruji do délek, zabalím do ručníku a nechám 20 minut působit. Pak vlasy umyju klasicky šamponem, jak jsem zvyklá a pořádně vyfoukám. Tak lehké to je!

Pokud máte opravdu zničené, suché vlasy, tento olejíček vám určitě doporučím. Koupila jsem ho v Dm a stál kolem 130-150 korun, přesnou cenu už si nepamatuji. Ale na to, co umí, je za hubičku.


Aplikace je rychlá a snadná.

Celkově značku Saloos vám mohu s klidným svědomím doporučit. Je 100% přírodní, jejich výrobky  nesou  označení CPK (certifikovaná přírodní kosmetika), je česká a hlavně, nemůžu o žádném výrobku říct, že by mě zklamal.


Máte doma také nějaké výrobky od Saloos? Jaké? Dejte mi vědět v komentářích!

To je ode mě pro dnešek už vše. Přeji vám krásný týden.

Komentáře

Oblíbené příspěvky