Mýdlárna Rubens

Krásný den vám všem,
v dnešním článku bych vám ráda představila jednu malou, rodinnou a hlavně českou firmu, která se zabývá výrobou nejen přírodních mýdel, ale i šamponů, balzámů nebo třeba šlehaných kokosových tuků. Mýdlárnu Rubens.

Mýdlárnu Rubens jsem navštívila v létě 2017, kdy jsem v Českém Švýcarsku byla na dovolené (a ta neskutečně nádherná příroda tam mě opravdu okouzlila).

Návštěvu mýdlárny naplánovala máma. Nevěděla jsem, co mě tam čeká a už vůbec nevěděla, co si pod pojmem "mýdlárna" mám představit.

Docela paradox, že i já sama se zabývám výrobou mýdel doma a nevím co si představit pod pojmem mýdlárna. Ale to jsem celá já.

Rubens ovšem není jen mýdlárna. Je to takový kousek ráje.


Kromě neskutečně roztomilého obchůdku, který máte nutkání celý vykoupit, tady najdete i malou exkurzi o historii a výrobě mýdla, chodníky naboso, sušené bylinky a dřevěné masážní podložky na nohy, které jsou opravdu nebe.


Chodníky naboso najdete venku i uvnitř, takže se první můžete rozchodit v teple a pak hurá ven!
Já chození naboso nikdy moc nezkoušela, ale tady jsem si to opravdu užila. Zkrátka jen chodíte, díváte se na tu přírodu kolem, cítíte jak se vám hlína lepí na nohy, jak kamínky píchají nebo studí a neskutečně si to užíváte.


A nebyla bych to já, kdybych si nějaký výrobek na vyzkoušení neodnesla.
Odnesla.
Šampon, šlehaný kokosový tuk, turistickou známku a asi 12 mýdel.



Mýdla mydlí krásně a jsou moc příjemné. Taky krásně voní a když si na ně jednou zvyknete, těžko už si odvykáte. Ještě štěstí, že Rubens má i své webové stránky www.mydlarnarubens.cz a já si tak pro jejich mýdla nemusím jezdit 350 kilometrů dlouhou cestu.


Co se týče toho kokosového šlehaného tuku, který jsem nestihla vyfotit, tak to, co slíbil opravdu udělal -  pokožku promastil, rychle se vstřebal a opět (já si to prostě neodpustím) byl příjemný.

Jak už víte, dala jsem si na letošní rok jedno předsevzetí, žít více ekologicky. K tomu patří i to, že jsem přešla na přírodní kosmetiku a jinou už ani nekupuji. Mýdlárna Rubens nabízí výrobky ze 100% přírodních látek a nebalí do plastů, což moc oceňuji.

Pokud budete mít cestu přes Růžovou, určitě se zastavte. A pokud ne, zavítejte alespoň na jejich eshop. Určitě to nebude ztracený čas.


Byli jste také někdy v mýdlárně Rubens? Napište mi do komentářů!

Pro dnešní den je to už všechno. Mějte se krásně, šetřete přírodu a nezapomeňte odebírat můj blog, ať vám žádný z dalších příspěvků neuteče.

Některé fotografie jsem fotila na telefon. Omlouvám se tedy za případnou horší kvalitu fotek.

Komentáře

  1. To vypadá jako hezký výlet. Určitě si to budu pamatovat až zas vyrazím na výlet po Čechách. Ten šampón by mě docela zajímal :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jéé, tam to vypadá pěkně :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tuto mýdlárnu jsem taky navštívila! Byla jsem z ní neuvěřitelně překvapená♥ Koupila jsem si mýdlo se skořicí, které působilo jako peeling , bylo skvělé =) Kéžbych bydlela v Růžové a chodila pro ty produktu častějš ♥

    Děkuji za příjemné čtení.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, to jsem si taky říkala. Bydlet tam, mají mě tam denně! Děkuji za milý komentář :)

      Vymazat

Okomentovat

Budu ráda,když zanecháte komentář ♥

Oblíbené příspěvky