Zlom.

Někdy se to tak prostě všechno sejde. Jak se říká, život je jako horská dráha - jednou jsme dole, jednou nahoře. Ale víte, že všechno to ovlivňujeme my sami, aniž bychom o tom někdy věděli?

Samozřejmě, jsou zkrátka věci, které nejsou v našich silách. Ale bavme se o tom, co změnit můžeme.

Pořád všude říkám a zdůrazňuji, že vesmír je jako bumerang. My sami jsme zrcadly své duše. Jak myslíme, jak vnímáme svět kolem nás, jestli je náš postoj negativní nebo pozitivní, vše se odráží v nás samých.

Znám velkou spoustu lidí, avšak jen o pár z nich mohu říct, že jsou úspěšní. Tím nemýslím úspěšní v práci. Ale v životě jako takovém.

Většinu času od lidí z mého okolí poslouchám, že něco nejde. Opravdu?

Až si budete někdy zase říkat, že něco nejde, zamyslete se nad tím. Opravdu je to tak nemožné, jak se zdá?


Poslední půlrok je mé zlomové období. Zažívám neskutečný růst mé osobnosti, žiju své sny a mám pocit, že mě nic na světě nemůže zastavit.

Před třemi lety jsem si koupila knížku "Továrna na sny" od Anie Songe, díky které jsem se začala dívat na svět jinýma očima a věřit na zázraky. Protože existují a dějí se. Neustále.

Myslím, že bez této knížky bych dnes nebyla tím, kým jsem. Díky Továrně od Anie jsem přišla na pozitivní myšlení. Věc, na kterou v životě často zapomínáme, a která je tak důležitá.

Mám vše, co si ve svém životě přeji a vím, že v něm můžu mít cokoliv si budu přát. Když budu schopna pro to něco udělat.

Všechno je to ve finále strašně jednoduché. Stačí chtít.


Všechno je to v hlavě. Zvolit si své priority a dát jim všechno. Ať už je to studium, sport, hudba nebo cokoli jiného.

Najít svou cestu, vydat se po ní a neuhýbat.

I cesta může být cíl.


Pokud něco opravdu chceš, běž si za tím. Přestaň o tom jenom mluvit, prostě to udělej. Hned teď. Je to jen na tobě, jestli to dokážeš. Nikdo jiný to za tebe neudělá.

A když ti život začne házet klacky pod nohy? Seber je a rozuteč se ještě větší rychlostí, než kterou jsi začal. Protože nejde o to, kolikrát spadneš, ale kolikrát se dokážeš zvednout.

Dokud ti bije srdce,

bojuj za své sny.

Dokud se hojí tvé rány

vstávej, zvedej se z kolen.


Věřte si. S láskou Raddy ♥.


Komentáře

  1. Moc pěkně napsaný motivační článek, věřím tomu a vím, že to tak opravdu je :) Všechno začíná v hlavě, ale musí to pokračovat dál, protože když to v hlavě zůstane, nic nového se nestane..

    OdpovědětVymazat
  2. Krásně motivační článek! ♥ Miluji takové články číst a ještě více je psát, studovat. Je to příjemné, když čtenáře dokáží takové články nakopnout a pak slyšet: „Motivovalo mě to, otevřelo mi to oči." ♥
    Pecka♥

    YourVee

    OdpovědětVymazat
  3. Nesnáším lidi, co říkají, že něco nejde. VŠECHNO JDE. Souhlasím s tebou.


    Dokonalý tabu

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Budu ráda,když zanecháte komentář ♥

Oblíbené příspěvky