Oleje Renovality | Recenze | Renohair a Kávový olej

Krásné pondělí vám všem,
dnes tady mám pro vás další recenzi na další oleje od české značky Renovality. Tentokrát se mrkneme na zoubek olejům z kávy a Renohair.

Recenzi na oleje Renovality jsem vám už jednou psala - Ricinový a Arganový, odkaz zde.

Renohair

Renohair jsem se rozhodla vyzkušet proto, že mám hodně jemné vlasy, které mi navíc hodně vypadávají. Směs olejů (dýňový, ricinový, serenový, levandulový, cedrový a rozmarýnový), které ale Renohair obsahuje jsou zázrak. Ano, napíši to slovo ještě jednou - Z Á Z R A K. Vlasy mi přestaly vypadávat a zahustily se. Každodenní aplikací by mělo dojít ke zlepšení již po prvním měsíci. Já ho používám tak 1-2x týdně a je to naprosto v klidu. (A v pořádku.)


Jak ho aplikovat?
 Nejprve umyjte vlasy vodou.
Aplikujte olejíček ke kořínkům.
Zabalte do ručníku na 1 hodinu.
Umyjte vlasy vašim šamponem.

Já ještě doporučuji důkladně vyfénovat - pro lepší výsledný efekt.

Olejíček nádherně voní. A jestli je něco, co doporučuji, když si mi někdo postěžuje, že mu nic nefunguje na vlasy, je to tento olejíček Renohair.

Kávový olej

Kávový olej se doporučuje na problémové partie, jako pomocník proti celulitidě. Já si s ním mažu stehna. Pokožka je po něm hebčí a jemnější, přijde mi, že pravidelným používáním i pevnější. Takže kdo se odhodláváte, nevíte jestli tomu věřit - běžte do toho! (Jen trpělivost prosím.)
Olej má výraznou kávovou vůni.
 

Olejíček se rychle vsakuje a nezanechává mastný film.

 
Oba olejíčky se aplikují šikovnou pipetkou.




Pro recenzi na Ricinový a Arganový olej klikni na odkaz níže:
http://the-crazy-daisy.blogspot.com/2018/02/oleje-renovality-recenze-arganovy.html 

Krásný týden vám všem!


*Recenze není placená, olejíčky jsem si koupila sama. Názory a zkušenosti jsou moje.

Komentáře

Oblíbené příspěvky