Jsem šťastná

Krásný pátek,
nemůžete o sobě říct, že jste šťastní? Notak, vždyť život není špatný a už vůbec není nuda! Je to jen o tom, jaké si to uděláš.

1. Využívám každou příležitost se smát a dobře bavit

A hlavně se nebojte spontánních dobrodružství! Celý můj život je založen na spontánnosti. Miluji svůj život. Každý den je nová výzva - vyzkoušej něco nového a využij ho naplno!

2. Odpočívám

Je důležité dát si jednou za čas nohy na stůl a odpočinout si. Nežeň se vždy a hned za vším, svět se nezboří.

3. Mám radost z věcí kolem sebe

Z umění, přírody, aktivit, kterým se věnuji a lidí. A pokud ti lidi z tvého okolí nedokážou vykouzlit na tváři úsměv a nemáte si co říct, zmeň komunitu lidí, se kterými trávíš čas.

4. Jsem nadšená z věcí kolem mě

Nic velkého nikdy nebylo dosaženo bez nadšení. Pokud to nemiluješ, ani to nedělej.

5. Vše, co považuji za důležité mám ve svém životě

A pokud ne, tak pro to něco udělej! Ve svém životě mám pouze věci, které považuji za důležité. A nic víc nepotřebuji.

6. Mám ráda sama sebe

A jsem hrdá na to, kým jsem. Buď člověkem, kterým chceš být, buď člověkem, který za něco stojí. Protože kecat a nadávat na to, jak je všechno těžký, umí každý.



7. Jsem vděčná za to, co mám

A neskutečně si toho všeho vážím. Lidí, příležitosti pracovat, studovat a věnovat se koníčkům, které mě baví.

8. Nezávidím a nežárlím na ostatní lidi

Protože mám vše, co potřebuji, plním si své vlastní sny a jsem šťastná. Nezáviď ostatním a radši  na sobě pracuj.

9. Dobře spím a každé ráno se probouzím připravená do nového dne

Základem všeho je hodně a dobře spát, ale neusni na vavřínech. Jestli se tak nějak potácíš dny, hledáš sám sebe a nevíš co dělat, napiš si seznam toho, co chceš zažít a dokázat a každé ráno se probuď "Ano, dnes to udělám!" Většina snů jsou běhy na dlouhou trať. Nevzdávej to v půlce. A pokud přemýšlíš, jestli se ti vůbec chce vyběhnout... Tak na to kašli a sni dál.

10. Udržuju se fit a starám se o sebe

A to neznamená, že se musíš několikrát týdně potit ve fitku. Udržuj svou mysl zdravou. Mysli pozitivně a neztrácej humor.

11. Baví mě moje práce / škola

Říká se, že svobodný je ten, co dělá věci, které miluje. A šťastný ten, který miluje to, co dělá.

12. Můj život je důležitý pro ostatní lidi

Ano je a někdy si to vůbec neuvědomujeme! Pro naši rodinu, přátele, lidi se stejným zájmem. Každý představujeme nenahraditelnou osobnost a každý jsme důležitý.

13. Snažím se pomáhat dalším lidem

Pomáhejme si, usmívejme se a přejme si. Udělejme si to na tom našem světě příjemnější.


Na konec bych chtěla říct, že jste právě dočetli článek od šestnáctileté holky. Holky, kterou občas ostatní považují za hloupou a naivní. Holky, která si plní své sny a nikoho se neptá. Prostě to chci, tak to udělám. Na ničem jiném už nezáleží. 


Chceš být ten o kom se mluví, 

nebo ten kdo mluví o někom?

Pracuj na sobě tak,

aby ostatní říkali 

"chci být jako on!"

 


 ( Úryvek je z písničky "Těžký váhy", Ben Cristovao & Cavalier.)

Komentáře

Oblíbené příspěvky