Novoroční předsevzetí

Každý nějaké má a neříkejte že ne. I když jde jen o maličkost.Většinou je ale nesplníme, vyhasneme, ztratíme motivaci něco dělat a řekneme si, že příští rok to určitě vyjde.
Proč?
Novoroční předsevzetí není žádná věda. Jde jen o to být skromný a dát si srozumitelná a jasné fakta. Co tím myslím?
Že například místo předsevzetí "budu víc číst" si dám "každý měsíc přečtu alespoň dvě knížky". Nebo namísto "začnu běhat" prosté "každý měsíc půjdu alespoň třikrát běhat". Rozumíme si?
Abych pořád jen nekecala a nedělala ze sebe chytrou, napíšu vám teď má novoroční předsevzetí roku 2017 a zda jsem je splnila nebo ne.
Jdeme na to:
Najdu si brigádu
 A to jsem si opravdu našla! Předsevzetí, které se zdálo, že bude ze všech nejtěžší a možná se ani neuskuteční! Protože nebudeme si nalhávat,  v 15 letech s nedokončenou základkou se o vás skutečně zaměstnavatelé zrovna neperou. Ale vždycky se něco najde, pokud člověk chce. Já například, když to vypadalo že nic mít nebudu, začala chodit ke známé uklízet. To nebylo  špatné a každý z nás někoho takového má. Pokud nic nemůžete najít, jen se prostě rozhlédněte kolem sebe a nabídněte své služby. Třeba právě Vás někdo hledá.
 Asi v polovině července přišel zlom, kdy jsem s mizivou nadějí odpověděla na inzerát 4* hotelu, kde hledali servírku. Asi do půl hodiny mi zavolali, že mě berou a mám se přijít ukázat. Takže kdo je šikovný a nebojí se práce, práci vždy najde. To si pamatujte!

Každý měsic vykonám alespoň 2 sportovní aktivity 
  Také splněno! Ať už to byly kolečkové brusle, kolo, lyže nebo běh, vždy se mi podařilo alespoň dvakrát do toho měsíce se nějak pohnout. A o tom je přesně ta skromnost- lepší dát si malý cíl a překonat ho, než větší a nesplnit ho!

Každý měsíc přečtu alespoň 1 knížku
  Splněno a k tomu asi není co více dodat. Pokud momentálně nemáte co číst, tady najdete pár typů.

Každý měsíc půjdu alespoň na 1 kulturní událost
U nás ve městě se děje spousta věcí, až člověk neví kam jít a tak nikam nechodí. Ostatně času taky moc není a než bych šla sama, raději zůstanu doma. Ale to je špatně!
Vždycky mě hrozně moc mrzelo, že  nikam nechodím a tak jsem si dala toto novoroční předsevzetí. A když je to předsevzetí, tak se musí plnit!  Tak jsem začala chodit do kina, na přednášky, do muzea nebo do divadla. A vůbec mi nevadí, že kolikrát sama. Hlavně přednášky jsou super věc - zkuste někdy kouknout do kalendáře akcí vaší knihovny. Ta naše nabízí každý týden něco a jsou to moc zajímavé věci. Ať se jedná o cestovatelské přednášky,  tematické přednášky (např. na dušičky o původu svátku) nebo třeba  výstavu.

A jaké je mé nové předsevzetí, předsevzetí na rok 2018?
  • Žít více ekologicky
Na příští rok mám zatím jenom jedno, ale alespoň o to víc se budu snažit jej splnit. Inspirujte mě a napište do komentářů vaše novoroční předsevzetí na rok 2018!

Letos to už je poslední článek.
Přeji Vám vše nejlepší do Nového roku 2018!


       

Komentáře

  1. Já chci hlavně začít cvičit, plánky mám, pak alespoň 1-2x týdně psát na blog a pořádně se začít učit na přijímačky :).
    To nejspíš není vše, ale tak předsevzetí nemusí být jen na začátku roku :))
    Krásný nový rok!
    Niana

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Budu ráda,když zanecháte komentář ♥

Oblíbené příspěvky